Cestovatelský pořad přiblížil Českou republiku thajským turistům

[[SKUDER_TITLE]]
Asociace českých cestovních kanceláří a agentur
[[SKUDER_TITLE]]
Asociace českých cestovních kanceláří a agentur
[[SKUDER_TITLE]]
Asociace českých cestovních kanceláří a agentur
[[SKUDER_TITLE]]
Asociace českých cestovních kanceláří a agentur
[[SKUDER_TITLE]]
Asociace českých cestovních kanceláří a agentur

Novinky

Cestovatelský pořad přiblížil Českou republiku thajským turistům

Oblíbený thajský moderátor Pitipat Kootrakul představil v televizi nejen zaběhnuté stálice itinerářů České republiky – Prahu a Český Krumlov, ale i pro tento trh nové a neokoukané destinace – Plzeň, Karlovy Vary či Kutnou Horu.

 

Natáčení šesti epizod programu Boarding Pass za účasti oblíbeného moderátora Pitipata „Bena“ Kootrakula pomohlo realizovat zahraniční zastoupení agentury CzechTourism v Hongkongu, do jehož gesce Thajské království spadá, ve spolupráci se zastupitelským úřadem České republiky v Bangkoku a Turkish Airlines a také s Karlovarským krajem, organizací Plzeň – Turismus, Českokrumlovským rozvojovým fondem či destinačním managementem města Kutná Hora. 

 

Pořad, který vznikal za spolupráce zahraničního zastoupení Hongkong a zastupitelského úřadu Bangkok, byl vysílán na přelomu roku na kanálech Travel Channel Thailand skupiny TrueVision.

 

Zvolená forma propagace reaguje na potřeby thajského diváka hravou formou, kromě představení destinace samotné je moderátor vtažen do možností pestrého vyžití v každém navštíveném místě a reflektuje tak současný trend zážitkových cest,“ říká ředitel zahraničního zastoupení Hongkong Jan Urban.

 

Moderátor v Plzni divákům přiblížil vedle oblíbených pivních pochutin také starodávnou tradici čepování piva nebo pivní lázně. Během historicky první návštěvy thajského televizního štábu v Karlových Varech předvedl, jak správně foukat český křišťál, a v Českém Krumlově vyzkoušel to nejlepší z místní gastronomie při kostýmované historické večeři.

 

„Snahou štábu je představení nových destinací s cílem prodloužení délky pobytu thajských spotřebitelů a také motivace k návštěvě méně známých destinací. Thajští turisté mají hlubší respekt a zájem o poznání destinace a místní kultury, než je u asijských turistů běžné. Zajímavým fenoménem je u Thajců nakupování – Thajci se tradičně objevují v top 10 národů s nejvyšší útratou v ČR, od roku 2012 s více než 25procentním nárůstem na současných 27 643 Kč na osobu. Nejen z tohoto důvodu byly v pořadu blíže představeny možnosti nákupů v České republice od tradičního českého skla a křišťálu z Karlových Varů až po pražský módní outlet,“ uzavírá Jan Urban.

 

Dle posledních údajů Českého statistického úřadu činí incoming z asijských zemí mimo hlavní zdrojové trhy za tři čtvrtletí minulého roku 144 tisíc turistů, celkový incoming z Thajska je odhadován na přibližně 50 000 turistů ročně. Jde tak o nejvýznamnější a nejrychleji rostoucí zdrojový trh jihovýchodní Asie s potenciálem další dynamiky růstu. Agentura CzechTourism kromě press tripů thajských novinářů pořádá na místním trhu množství prezentací a v neposlední řadě organizuje fam tripy thajských tour operátorů a jejich schůzky s českými protějšky.

 

Travel Channel Thailand je jediný kanál věnovaný pouze tématu cestování. Je součástí placené prémiové sítě TrueVisions a zasahuje největší populaci vysokopříjmových rodin vyjíždějících do zahraničí. Program je reprízován po celé síti TrueVision i v rámci neplaceného segmentu, takže ve výsledku zasahuje více než 16 milionů domácností. Společně s pořadem Boarding Pass realizuje zahraniční zastoupení Hongkong kampaň v sociálních médiích, a to ve spolupráci s cestovatelskými médii skupiny Travel Planet HD (s fanouškovskou základnou přes 125 tisíc sledujících).

 

 

 

Zdroj textu: CzechTourism

 

 

23.01.2017

Zahájení nočního vlakového spoje z Prahy do Nizozemska a Belgie

TZ AČCKA 26. 3. 2024 | Ode dneška se mohou Čeští turisté nově dopravit přímým vlakovým spojem z Prahy do Nizozemska a Belgie. European Sleeper odjíždí v 18:04 hod.

26.03.2024

Poznávací zájezdy jsou na Velikonoce opět vyprodány

TZ AČCKA 22. 3. 2024 | Zájem o cestování během Velikonoc je opět vysoký. Čeští turisté míří hlavně k moři a za poznáním. Z exotiky vedou Vietnam, Srí Lanka a Bali.

23.03.2024

High Level Tourism Meeting 21.3.2024 za účasti AČCKA

AČCKA byla součásti odborné diskuze k regulaci segmentu zájezdů.

22.03.2024

Cestující autem tvoří 13 % rezervací u CK/CA

TZ AČCKA 21. 2. 2024 | Tito cestující s nákupem letního pobytu u CK vyčkávají na poslední chvíli.

23.02.2024

Poslední týden nejvyšších slev na zájezdy - First minute

TZ AČCKA 23. 1. 2024 | Téměř každá druhá zahraniční dovolená se uskuteční přes cestovku

24.01.2024

123456789
377 položek, 76 stránek
Monatour Interhome CK Plus Tour SnowTrex Ludor
Go Afrika CK Eva AnChoice CK Consultour
Vytvářím objednávku...