Aktuální informace z cestovního ruchu, doporučení k cestám, statistiky, analýzy

[[SKUDER_TITLE]]
Asociace českých cestovních kanceláří a agentur
[[SKUDER_TITLE]]
Asociace českých cestovních kanceláří a agentur
[[SKUDER_TITLE]]
Asociace českých cestovních kanceláří a agentur
[[SKUDER_TITLE]]
Asociace českých cestovních kanceláří a agentur
[[SKUDER_TITLE]]
Asociace českých cestovních kanceláří a agentur

Novinky

CzechTourism představuje české tradice interaktivně

Představit ČR jako zemi živoucích tradic, kde turisté tradice nejen objeví, ale rovněž pochopí jejich souvislosti a příběh. To je cílem projektu Tradiční Česko všemi smysly, který zastřešuje Česká centrála cestovního ruchu.

 

Marketingová kampaň obsahuje nejen sérii videí či originálních tištěných map, ale i novou mobilní aplikaci České tradice, která je ke stažení zdarma. „Cílem projektu je propagovat především nehmotné kulturní dědictví České republiky od tradičních řemesel přes původní české a moravské zvyky až k nářečím,“ uvedla ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.

 

K návštěvě přitom CzechTourism láká nejen Čechy, ale i turisty z Polska, Slovenska, Ruska a německy mluvících zemí, kteří rádi hlouběji poznávají navštívené regiony.

 

Jak jiskří tance na východní Moravě nelze nijak popsat, ty musíte vidět. Stejně tak nezjistíte, jak voní žatecký červeňák nebo jak zní severočeské zelené sklo, pokud jej nevezmete do ruky. A to je naším cílem. Pomocí tzv. „zážitkového turismu“ zvýšit návštěvnost regionů České republiky, které stále žijí místními tradicemi,“ přibližuje projekt Monika Palatková, generální ředitelka agentury CzechTourism.

 

Tradiční slovácký verbuňk, moravskou jízdu králů nebo masopustní obchůzky na Hlinecku přibližuje CzechTourism českým i zahraničním turistům pomocí marketingové kampaně „Tradice má smysl“. Kromě online nabídky doporučených výletů na www.tradicemasmysl.cz agentura vydala i tištěné mapy, které turisty v několika jazykových mutacích provedou po místech s tamními živými tradicemi a připravena je i série videí a vizuálů, které přibližují např. krásy jihočeského selského baroka nebo šperkařskou tradici Českého ráje. Spoty zachycující české tradice téměř filmovou podobou natočila produkce Digital Circus, hudebního doprovodu videa se ujal známý český hudební producent Jan P. Muchow.

 

Součástí kampaně je průvodce po českých tradicích – mobilní aplikace České tradice, která je dostupná pro iPhone i Android zdarma. I bez online připojení mohou uživatelé aplikace objevovat tradice přímo na cestách a budou za to odměněni. Poprvé jedinečnými a autentickými zážitky z míst, která navštíví, podruhé bonusovým obsahem ve formě wallpaperů, videí a selfie rámečků.

 

Více informací o českých tradicích, jednotlivých místech, ale i tipech na výlety najdete na www.tradicemasmysl.cz a v mobilní aplikaci České tradice.

 

Zdroj textu a foto: CzechTourism

 

24.07.2015

Zahájení nočního vlakového spoje z Prahy do Nizozemska a Belgie

TZ AČCKA 26. 3. 2024 | Ode dneška se mohou Čeští turisté nově dopravit přímým vlakovým spojem z Prahy do Nizozemska a Belgie. European Sleeper odjíždí v 18:04 hod.

26.03.2024

Poznávací zájezdy jsou na Velikonoce opět vyprodány

TZ AČCKA 22. 3. 2024 | Zájem o cestování během Velikonoc je opět vysoký. Čeští turisté míří hlavně k moři a za poznáním. Z exotiky vedou Vietnam, Srí Lanka a Bali.

23.03.2024

High Level Tourism Meeting 21.3.2024 za účasti AČCKA

AČCKA byla součásti odborné diskuze k regulaci segmentu zájezdů.

22.03.2024

Cestující autem tvoří 13 % rezervací u CK/CA

TZ AČCKA 21. 2. 2024 | Tito cestující s nákupem letního pobytu u CK vyčkávají na poslední chvíli.

23.02.2024

Poslední týden nejvyšších slev na zájezdy - First minute

TZ AČCKA 23. 1. 2024 | Téměř každá druhá zahraniční dovolená se uskuteční přes cestovku

24.01.2024

123456789
377 položek, 76 stránek
Monatour Interhome CK Plus Tour SnowTrex Ludor
Go Afrika CK Eva AnChoice CK Consultour
Vytvářím objednávku...