RoadTripBaroko - nová propagační kampaň CzechTourismu

[[SKUDER_TITLE]]
Asociace českých cestovních kanceláří a agentur
[[SKUDER_TITLE]]
Asociace českých cestovních kanceláří a agentur
[[SKUDER_TITLE]]
Asociace českých cestovních kanceláří a agentur
[[SKUDER_TITLE]]
Asociace českých cestovních kanceláří a agentur
[[SKUDER_TITLE]]
Asociace českých cestovních kanceláří a agentur

Zajímavosti

RoadTripBaroko - nová propagační kampaň CzechTourismu

Agentura CzechTourism pokračuje v marketingové komunikaci zaměřené na mladou generaci, které se snaží ukázat, že i české baroko je cool.

 

Po úspěšné sérii mezinárodních instatripů vzniká během května nový youtube seriál RoadTripBaroko, který má inspirovat mladé cestovatele z Česka k návštěvě tuzemských barokních destinací. 

 

 

„Prostřednictvím moderních technologií, sociálních sítí a médií, které sleduje a využívá zejména nejmladší generace, je důležité zajímavě představit naše regiony a přitáhnout tam mladé cestovatele. Seriál RoadTripBaroko je proto projektem, který přesně zapadá do této strategie,“ říká ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.

 

Agentura CzechTourism tímto projektem zacílila na skupinu takzvaných mileniálů (z anglického Millennials) neboli Generace Y. Tedy mladých lidí narozených mezi lety 1986 a 1995, kteří velkou část svého času tráví na různých sociálních sítích, včetně zmíněného Instagramu nebo YouTube.

 

„Jde o velmi svěží obsah zaměřený především na skupinu mileniálů. Cílem kampaně je ukázat destinaci úhlem pohledu mladých cestovatelek a inspirovat jejich publikum k návštěvě těchto míst,“ říká Tomáš Kadlec, social media manager, který se věnuje tvorbě kampaní s influencery. Youtuberky během svých cest po ČR navštíví Olomouc, Kroměříž, Český ráj, Mariánské Lázně a Kuks.

 

„Relevantní a kvalitní obsah je pro nás na prvním místě. Chtěli jsme oslovit mladší publikum se zájmem o cestování. Proto jsme se při výběru influencerů zaměřovali na konkrétní segment – travel youtuberky. To nám dává větší smysl než vybírat velké YouTube celebrity, jejichž obsah příliš nesouvisí s cestováním,“ dodává Kadlec.

 

Hlavní roli v seriálu ztvární Petra Voráčková alias Restless Child, která je momentálně nejprogresivnější travel youtuberkou na české scéně a patří mezi TOP 10 českých instagrammerů, které se vyplatí v roce 2017 sledovat. Petru na cestách doprovází talentovaná vycházející hvězda YouTube scény Veronika Šubrtová, jejíž tvorba se zaměřuje na lifestyle a udržitelný cestovní ruch.

 

„Kampaň je zároveň nastavená tak, aby pokryla nejen YouTube, ale i ostatní platformy, kde mileniálové tráví čas a konzumují obsah. Využili jsme tak např. oblíbené obsahové formáty jako Instagram Live Stream nebo Instagram Stories,“ shrnuje Tomáš Kadlec.

 

Všechny díly seriálu budou postupně vycházet na YouTube kanálu Česko-země příběhů a také na kanálech samotných youtuberek.

 

 

 

Zdroj textu a foto: TZ CzechTourism http://czechtourism.cz/pro-media/tiskove-zpravy/agentura-czechtourism-pokracuje-v-marketingove-kom/ 

 

 

19.06.2017

Festival GO Kamera startuje už zítra! 16.-20. 4. 2024

28. ročník cestovatelského festivalu proběhne v termínu 16.-20.04.2024 v Brně

15.04.2024

HOLIDAY WORLD & REGION WORLD 2024

Trendy cestovního ruchu na HOLIDAY WORLD & REGION WORLD už brzy! Veletrh se uskuteční již tento víkend!

11.03.2024

Německo: Stávka dopravy 12.-13. března

Ve dnech 12. a 13. března proběhne stávka Německých drah a letecké společnosti Lufthansa.

11.03.2024

Zela Aviation

Komerční sdělení Zela Aviation

11.03.2024

Izrael - zmírnění doporučení MZV

MZV ČR dnes upravilo doporučení k cestám do Izraele, a to benevolentnějším směrem.

21.02.2024

123456789
315 položek, 63 stránek
Monatour Interhome CK Plus Tour SnowTrex Ludor
Go Afrika CK Eva AnChoice CK Consultour
Vytvářím objednávku...