Korejští turisté slyší v ČR na Knihu slevových kupónů

[[SKUDER_TITLE]]
Asociace českých cestovních kanceláří a agentur
[[SKUDER_TITLE]]
Asociace českých cestovních kanceláří a agentur
[[SKUDER_TITLE]]
Asociace českých cestovních kanceláří a agentur
[[SKUDER_TITLE]]
Asociace českých cestovních kanceláří a agentur
[[SKUDER_TITLE]]
Asociace českých cestovních kanceláří a agentur
Chci procestovat celý svět



   
Dovolená s ESO travel
 
  

 

Novinky

Korejští turisté slyší v ČR na Knihu slevových kupónů

Nejen Prahu, ale i Karlovy Vary, Plzeň, Kutnou Horu či Olomouc prezentuje v Koreji kniha nazvaná Czech Coupons Book, která byla ve spolupráci s agenturou CzechTourism vydána největší cestovní kanceláří mířící na individuální turisty Naeil Tour.

 

„V loňském roce přijelo do České republiky na 326 tisíc korejských turistů, přičemž se tři čtvrtiny ubytovaly v Praze. Je tedy chvályhodné, že se tato kniha snaží propagovat i naše regiony. V této strategii je nutné nadále pokračovat,“ říká ministryně pro místní rozvoj Karla Šlechtová.

 

Marketingový projekt asijského střihu - Czech Coupons Book - nabízí vedle popisů destinací, trendů a map až 24 slevových či eventových kupónů k použití v našich hotelech, restauracích, turistických či kulturních atrakcích. Projekt vznikal ve spolupráci s British Airways.

 

Slevové či eventové formáty jsou v Asii oblíbené nejen v supermarketech, ale i v turistické nabídce. Držitelé Czech Coupons Book tak mohou získat za své kupóny například zdarma welcome drink při ubytování v několika pražských hotelech, 10% slevu na nákup kosmetiky Manufaktura či 25% slevu na prohlídku v plzeňském pivovaru. Dále v Karlových Varech bude dvojice platit pouze jedno vstupné v Motýlím domě na vyhlídce Diana, v Kutné Hoře zase kupón garantuje slevu na oběd v Dačického restauraci.

 

„Pro nás je povzbuzující skutečnost, že největší cestovka mířící právě na individuální a mladé turisty má zájem o rozvoj regionálních destinací typu Kutné Hory či Olomouce. Projekt také inicioval další spolupráci s korejským zastoupením British Airways, která nyní propaguje mezi svými destinacemi na trase z Koreje i Prahu, s přestupem v Heathrow,“ dodává Procházka.

 

Vzhledem k trendu korejského trhu rostoucího meziročně tempem 20 – 30 procent a vzhledem k vysoké obsazenosti letů ČSA a Korean Air se agentura CzechTourism snaží navazovat marketingovou spolupráci na tripech, kampaních či eventech i s dalšími leteckými dopravci.

 

„Partnerem letošní roadshow zaměřené na prezentaci třech regionů Jižní, Střední a Východní Moravy a barokního tématu byl Turkish Airlines. Na září chystá naše zahraniční zastoupení bloggerský trip s Qatar Airlines, které začínají létat i do Prahy. Naše hlavní město je v Koreji jednou z nejprogresivnějších destinací v Evropě, která táhne nahoru i další regiony,“ uzavírá Procházka.

 

Naeil Tour přivezl vloni do České republiky kolem 60 tisíc turistů, ve své nabídce nabízí nejen různé kombinace Prahy s dalšími evropskými velkoměsty, ale i okruhy po České republice zahrnující jižní či střední Moravu nebo Litomyšl.

 

 

Zdroj: TZ CzechTourism

 

04.08.2017

AČCKA vydala vzorové dokumenty k GDPR

Speciálně pro potřeby CK/CA asociace vydala kompletní vzorovou dokumentaci k nařízení GDPR.

30.05.2018

Pozvánka na seminář k novele zákona o podnikání v oblasti cestovního ruchu, 5.6.2018

Rádi bychom Vás pozvali na seminář který pořádá Ministerstvo pro místní rozvoj ve spolupráci s AČCKA na téma Novela zákona o podnikání v oblasti cestovního ruchu.

25.05.2018

AČCKA a SACKA jednaly s českou velvyslankyní na Slovensku

Prezidenti české a slovenské asociace cestovních kanceláří a agentur (R.Škrabánek, S.Macko) se dne 15.3.2018 setkali s českou velvyslankyní na Slovensku Livií Klausovou.

03.05.2018

123456789
247 položek, 50 stránek
Invia Nova Aeolus Brenna Zájezdy.cz Eso Travel Travel 2002 Italieonline Monatour Interhome Italia travel CK Mayer & Crocus Nemo Tour Erbia Uni Travel Tip Travel Nean tour CK Eva Šulcová Datour SnowTrex
Vytvářím objednávku...